twitter
    Follow LovePerak On Twitter :)

Followers

LovePerak Top Blogs 19 May 2010

Wrakh kah kah! 2 Minggu aku tak update. Hari-hari ade je orang masuk blog nih. Tak sabar nak tengok ranking baru la kan? Same la jugak macam aku dulu mase Mat Saman Kati buat PerakExTopBlogs tuh. Hari-hari aku masuk dengan harapan nak tengok ranking baru. hehehe.

Ok so aku update kali ni selepas selesai PRK Sibu. Ade blog meningkat, ade blog merudum, ade yang constant. Blog aku merudum pasal lama tak update pegi China. Thi hi hi.

Aku buat benda ni aku tak double check pun, so kalo ade yang salah or ade blog yang tertinggal, macam biasa, komen kat bawah.

LovePerak Top Blogs 19 May 2010

http://img.nattawat.org/images/vmshug6xscplb1apsa1w.jpg
http://img.nattawat.org/images/2tajppzku9qie9u81aam.jpg

4 comments:

Anonymous said...

harimau menaip tu blog orang merapu lah bhai ... dia tu adik beradik ezam kotak kah kah kah . . . kah kah kah . . . apa la letak dalam barisan PR , tak layak sungguh.

cekli@abg chor said...

wa punya blok bole tompang ka?

cekli@abg chor said...

bole tompang ka?

perakkome said...

TKASIH ATAS PENAT LELAH TUAN..

Post a Comment