twitter
    Follow LovePerak On Twitter :)

Followers

LovePerak Top Blogs 05 May 2010

Fuhh. Siap jugak. Renyah gak wat menatang nih. Baru aku tau camne azabnya Mat Saman Kati wat menatang ni dulu. kah kah kah. Takpa la, demi menaik kan semangat blogger kawan-kawan aku semua, aku akan teruskan buat benda ni. Tamat satu bab.

Yang kedua, sory lambat sikit aku buat minggu ni. Busy tahap cipan dah aku ni. Dok siap-siap nak pergi China 07-11hb ni. So aku akan offline selama 5 hari. Sape nak tolong update blog LovePerak aku tu ha? :P

Ok masuk bab top blogs ni, banyak jugak perubahan aku tengok. Ada blog meluncur naik mendadak. Ada blog menurun mendadak. Ada blog "Stay Constant". Wah, me no spik inglis lah. hahaha. Bantai jer.

Ok, tu jer yang aku nak membebel. Nanti aku balik dari China aku update lagi ok. 12hb atau 13hb ni insyaallah kalau panjang umur :)

Akhir sekali, macam biasa, kalau ada kesalahan rank alexa, ade blog yang aku tertinggal atau terlepas pandang, jangan malu-malu untuk komen kat bawah. Salam Reformasi. Chiaw~

LovePerak Top Blogs 05 May 2010
http://img.nattawat.org/images/gtluefas64ikitepygrf.jpg
http://img.nattawat.org/images/yubf0ff03nxw94cr3q1.jpg

4 comments:

Prof. Era Pasca said...

alamak ada slightly decrese la... hahaha

Love Perak said...

standerd la bro turun naik...hahaha blog aku pon decrease jugak :P

Problem Dunia said...

Macam bese.. blog aku belum termasuk lagi. aiyakkkkk~

matsamankati said...

tolong keluarkan perakexpress.com. Dah mati dah. Gantikan dengan ureka.asia

Post a Comment